حرف آخر!






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

به احتمال زیاد اسباب کشی می کنم!!..

دلم برا دوستای گلم خیلی تنگ شده بود!

بابت کامنت هایی که گذاشتین و ندیدم ممنونم!


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت10:27---26 شهريور 1390
باوشه عزیزم هرجور میلته میخوام بحذفمش =((=((:-((:-((:-((:-(( فک میکردم اگه لوکس بلاگمو بحذفم میتونم از یاد ببرمش ولی نه نشد وقتی اومدم تو این وبم بیشتر به یادشم و بیشتر عذاب میکشم یه کثافت هم اومده با اسمه من به همه ی پسرا پیشنهاده دوستی داده نظرایه خصوصیمو بیای ببینی فقط شمارست :-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((:-((میام و ادرستو پیدا میکنم و هر روز برات نظر میذارم منو از یاد نبریاااااااااااا بای بای =(( پاسخ::) !... واااای چرا عزیزم؟!!!:( ... آره ،مطالب وب جدیدت و خوندم! قرار بود شاد بنویسی!! منم حس کردم، ناراحتی! ... عجب آدمی؟!! :O!!... واقعا متاسفم فاطمه جونم :( ... باشه عزیزم، منتظرتمااااااا :)، مگه میشه خواهرم و فراموش کنم؟! :X... ناراحت نباش گلم :*

حمید
ساعت9:21---26 شهريور 1390
سلام

صبح بخیر

ممنون از حضورت و همچنین نظرهای قشنگت

تا بعد...
پاسخ:سلام حمید جان... عصر! شما هم به خیر!:P خواهش می کنم دوست من... منم ممنونم که بهم سر می زنی:)


حمید
ساعت21:00---25 شهريور 1390
سلام

کماکان منتظر وبلاگ جدیدت هستم

با یه طرح جدید آپم

خوشحال میشم که بیای

موفق باشی

تا بعد...
پاسخ:سلااااام... خیلی لطف داری حمید جان:) ... حتما بهت سر می زنم، ممنون که خبر دادی;)... شما هم موفق و شاد باشین:)


فاطمه
ساعت21:24---20 شهريور 1390
ابجی دلم برات تنگ شده هااااااااا:S:S:S:S:S این ادرسه جدیدمه اگه اومدی ادرسه وبتو نزار چون نظر درج نمیشه چون اصلا بلاگفا لوکس بلاگو قبول نمیکنه :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D بیا بلاگفا اونجا بهتره من و تو با هم میمونیم و بهترین دوکسا میشیم :*:*:*:*:*:*:D پاسخ:سلام عزیز دلم، منم همین طور، خیلییییی !!:X... مرسی گلم، حتما بهت سر می زنم! ...آدرس وبم و همین جا می نویسم!:P مرسی عزیزم، اما من همیشه با نظر گذاشتن تو بلاگفا مشکل داشتم! هیچوقت نمی تونستم نظر بذارم!! :D ...

سارا-سينا
ساعت13:25---20 شهريور 1390
سلام لبخند جان!

من سارا خواهر سبا هستم بهم گفت بيام پيشت و نظر بزارم و وبلاگمو بهت معرفي كنم اميدوارم كه زودتر وب جديدت درست بشه عزيزم
پاسخ:سلام سارا جون... خیلی خوش اومدی عزیزم:) ... از سبای گلم هم، بابت معرفی ممنونم! امیدوارم بتونم دوست خوبی باشم!:P ... حتما بهت سر می زنم... و ممنونم، منم امیدوارم!!:D


حمید
ساعت9:45---20 شهريور 1390
سلام

ممنون از حضور و نظرت
پاسخ:سلام... خواهش می کنم دوست من!:)


بهارين
ساعت23:34---19 شهريور 1390
سلام عزيزم

وبلاگت و آپ نكردي كه؟

نكنه اسباب كشي كردي و ما خبر نداريم؟
پاسخ:سلام بهارین جون:) ... نه عزیزم! چون گفتم دیگه اینجا آپ نمی کنم! باید سر حرفم بمونم!!:D... اختیار داری گلم...یه چند روزی حسابی مشغول تحقیق ! و پیدا کردن یه سرور جدید بودم!:D ... الآن هم درگیر طراحی وبلاگمم!!:B ... خلاصه که یه مدتیه دارم پای کامپیوتر زندگی می کنم!!@-)...


Nelia
ساعت20:22---13 شهريور 1390
ســــــــلام...:X خوش گذشت؟؟ وب جديد زدي ما رو هم خبر كنيا...:D .پاسخ:ســــــــلاااااااام نلیا جون:)... خوب بود!جاتون خالی بود عزیزم:* ... حتمــــــــا ! اطلاع رسانی ! می شود!!:D

شاذه 
ساعت23:09---12 شهريور 1390
سلام لبخندجونم:X منم مثل بهارین پیشنهاد می کنم بیای همسایه ی ما شی. از بقیه ی جاها ایراداش کمتره. خوش باشی عزیزم :* پاسخ:سلام شاذه جونم:)... ممنون از پیشنهادت عزیزم;)، حتما همین طوره ... فعلا دارم تحقیق!! می کنم!:D......... تو هم همیشه شاد باشی گلم:X

مریم ( * 나는 한국을 사랑 * )
ساعت18:10---12 شهريور 1390
بدو بیا آپم:)پاسخ: الآن میام!;)

حمید
ساعت11:10---12 شهريور 1390
سلام

امیدوارم حالت خوب باشه

ممنون از حضورت و همچنین نظرهای قشنگت

هرموقع وبلاگ جدید ساختی لطفا خبرم کن

موفق باشی

تا بعد...
پاسخ:سلام... ممنونم، امیدوارم شما هم خوب باشی:)... خواهش می کنم، حمید جان;)... منم از شما ممنونم;) حتما، خبر میدم:P


حمید
ساعت10:02---10 شهريور 1390
سلام

ممنون که اومدی

کم رنگ شده بودی گفتم بیام و ببینم که چه اتفاقی افتاده و عید رو هم بهت تبریک بگم.

یه سوال: وبلاگ جدید نمیسازی؟؟؟

تا بعد...
پاسخ:سلام... خواهش می کنم! منم ممنونم که بهم سر می زنین:)... آره، یه مدت مسافرت بودیم!:P .. خیلی لطف کردی دوست من@};- ... جواب سوال! :D : چرا، می سازم حتما! تو این هفته اسباب کشی می کنم!:D ممنونم ، تا بعد...


حمید
ساعت12:53---9 شهريور 1390
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
پاسخ:سلام حمید جان... ممنونم، عید شما هم مبارک@};-


سبا
ساعت22:25---8 شهريور 1390


_______________,*-:¦

___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦

_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦

0♥0000000♥000000♥0,*-:¦

0♥00000000000000♥0,*-:¦

_0♥000000000000♥0,*-:¦

___0♥00000000♥0,*-:¦

_____0♥000♥0,*-:¦

_______0♥0,*-:¦

_____0,*-:¦

____*-:¦ _____0♥0♥____♥0♥0

__*-:¦ ____0♥0000♥___♥000♥0

_*-:¦ ____0♥0000000♥000000♥0

_*-:¦ ____0♥00000000000000♥0

__*-:¦ ____0♥000000000000♥0

____*-:¦ ____0♥00000000♥0

______*-:¦ _____0♥000♥0

_________*-:¦ ____0♥0

______________,*-:¦

........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸

........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆

عيدتون مبااااااارك@};-

پاسخ:مرسی سباااااا جونم:* عید تو هم مبارک عزیزم@};- چقد خوشگله!:X


بهارين
ساعت11:23---8 شهريور 1390
سلام عزيزم

منم اون روز اومدم تعجب كردم...ديدم پستات نيست...راستي بهت پيشنهاد مي كنم يا تو بلاگ اسكايي بنويسي

از همه جا بهتره...چون سيستمش به روز تره...

اميدوارم بيايي همسايه خودم بشي!!


پاسخ: سلام بهارین جون :)... آره، خودم هم شوکه شدم!:D ... ممنون گلم، آره بلاگ اسکای هم خیلی خوبه! :)... آره این جوری همسایه می شیم!!:P


سبا
ساعت10:42---8 شهريور 1390
ايشالا كه مسافرت خوش گذشته بهت عزيزم:) پرشين بلاگ هم خيلي خوبه،من تو بلاگفا و لوكس بلاگ هم وبلاگ داشتم اما اونا رو حذف كردم.از پرشين بلاگ خيلي راض ام دوست دارم لبخند جونممممم:* پاسخ:مرسی عزیزم...جاتون خیلی خالی بود! :)... آره پرشین بلاگ هم خیلی خوبه!..ممنون از راهنمائیت عزیزم:) ... منم دوست دارم سبا جونممممم! :*

فاطمه
ساعت2:07---8 شهريور 1390
ابجی بیا بلاگفا وب بزن اونجا بهتره

دلم برات تنگ شده بووووووووووووووووووود:X:Xپاسخ:سلااااااااااااااااااااااااام فاطمه جونم:X ... کجا بودی تو دختر ؟!!!... خیلی تو فکرت بودم! خبری هم ازت نبود!!... منم دلم برات تنگ شده بود عزیزم:X ... خیلی خوشحال شدم کامنتت و دیدم:).. وبلاگ جدیدت چی شد؟!! هنوز نساختیش؟!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:وبلاگ من,خونه من,لبخند,ساعت1:39توسط لبخند | |